Proč jet na HelpDesk?

Co HelpDesk vůbec je?

Helpdesk je tradiční, celostátní akce, která se koná jednou za dva roky. Nabízí pestrou paletu programu pro všechny, kdo se podílí na vedení střediska, okresu či kraje. Nejsou to jen znalosti, které si odvezete, ale i dovednosti, zkušenosti a nápady ostatních a setkání s inspirativními lidmi a motivace do další činnosti! Rádi bychom tak podpořili kvalitu činnosti na jednotkách, ale také radost z odvedené práce!

Když jsem začátečník, tak

  • si mohu užít akci, na kterou nemusím jet sám/a, ale poznám lépe svůj týmu.
  • nemusím mít žádnou funkci a přesto získám spoustu inspirace pro svoji práci.
  • zjistím, jak mi může pomoct mentoring.
  • si mohu vyzkoušet, jak dělat některé věci prakticky (jak pracovat s dobrovolníky, jak vést rozhovor, jaké jsou mé předpoklady v týmu, jak vycházet se skautISem, …).

Když jsem zkušený/á, tak

  • mohu podpořit začátečníky ve svém týmu a mít příležitost mluvit o vedení v trochu širších souvislostech, na které nebývá během roku čas.
  • mohu předat vlastní zkušenosti a inspirovat ostatní, ale také zkusit najít nový pohled na věc a nechat se sám inspirovat.
  • chci zjistit jak být dobrým mentorem a co pro to udělat.
  • naučit se něco nového a začít to prakticky dělat (používání G Suite, jak pracovat se svým týmem, jaké benefity mohu nabídnout svým dobrovolníkům, ...).

Společně můžeme

  • nechat se rozmazlovat akcí připravenou jen pro mě. A to zejména výborným hlavním i doprovodným programem, jídlem a milou společností.
  • mluvit o problémech, které nás trápí a hledat vhodná řešení.
  • najít klidný čas a prostor pro rozhovory nad čajem či kávou, posedět s přáteli.
  • zjistit novinky, které hýbou hnutím. Nové nástroje a informace, které by mohly pomoci.
  • využít osobního setkání s lidmi z Výkonné rady, odborů, náčelnictva či lektory.
  • zaměřit se také na seberozvoj a zdokonalit si některé techniky.
  • přijmout pozvání tentokrát na Moravu :)