Patronování

V rámci HelpDesku chceme opět nabídnout patrony a patronky pro registrované týmy. V minulém ročníku (který byl online) byla zpětná vazba pozitivní z obou stran. Proto bychom rádi tuto nabídku umožnili i letos. 

 

Proč se na HelpDesku setkat s patronem/ patronkou?
Patron může pomoct váš tým provést diskuzí o hlavních prioritách střediska. Může vám předat své zkušenosti a můžete se ho ptát, když budete hledat kroky k dosažení vašich hlavních cílů. Jako nezainteresovaný člověk vám může ukázat cesty, které byste hledali jen s obtížemi nebo by vás vůbec nenapadly. Pomůže vám podívat se na aktuální situaci, zhodnotit ji a ukázat na silné a slabé stránky.

 

Pro koho je nabídka určena?
Primárně pro registrované týmy. V případě dostatku patronů a patronek rádi zprostředkujeme spolupráci i s dvojicemi. 

 

Jak a do kdy mám dát vědět, že o patrona stojíme?
V přihlašovacím formuláři najdeš také otázku, zda máš o patrona pro svůj tým zájem. Tedy v rámci registrace se to z odpovědi dozvíme. 

 

Po 31.1. budeme kontaktovat týmy, ze kterých alespoň někdo projevil o patrona zájem. Poté se finálně v týmu domluvíte a zájem potvrdíte. Zároveň také za tým napíšete jeden až tři cíle, které budete chtít konzultovat/ řešit.