FAQ

Jaká je kapacita HelpDesku?

Kapacita HelpDesku je 300 lidí.

Bude možnost nedělní mše?

Vynasnažíme se, aby byla.

Zaplatil jsem, ale nakonec se nebudu moci Helpdesku zúčastnit. Bude mi vrácen účastnický poplatek?

Poplatky nevracíme. Pokud se nemůžeš zúčastnit, můžeš za sebe poslat náhradníka.

Dostanu doklad o platbě? Kdy?

Doklad o platbě dostaneš fyzicky při registraci na místě v Zábřehu.

Systém mi už nechce dovolit přihlášení na nějaký program, co to znamená?

V takovém případě má daný program již plnou kapacitu. Pokud o něj opravdu stojíš, napiš nám na helpdesk@skaut.cz. V případě více zájemců o daný program nad limit kapacity se budeme snažit situaci vyřešit a program umožnit i vám.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Zeptejte se.

Pro položení otázky se musíte přihlásit přes skautIS.

Máte nějaký specifický dotaz? Napište nám email na helpdesk@skaut.cz!