FAQ

Jaká je kapacita HelpDesku?

Kapacita HelpDesku je 200 lidí.

Bude možnost nedělní mše?

Vynasnažíme se, aby byla.

Zaplatil jsem, ale nakonec se nebudu moci Helpdesku zúčastnit. Bude mi vrácen účastnický poplatek?

Poplatky nevracíme. Pokud se nemůžeš zúčastnit, můžeš za sebe poslat náhradníka.

Dostanu doklad o platbě? Kdy?

Doklad o platbě dostaneš fyzicky při registraci na místě v Zábřehu.

Systém mi už nechce dovolit přihlášení na nějaký program, co to znamená?

V takovém případě má daný program již plnou kapacitu. Pokud o něj opravdu stojíš, napiš nám na helpdesk@skaut.cz. V případě více zájemců o daný program nad limit kapacity se budeme snažit situaci vyřešit a program umožnit i vám.

Ahoj, jak je to u helpdesku se získánám kvalivikace střediskového minima? je potřeba si na tohle najít nějakej "speciální" kurz? nebo vlastně jak je to s potřebou to kvalifikace? Marťan

Ahoj Marťane,

díky za otázku. Je to tak, že účastí na HelpDesku nezískáš kvalifikaci střediskového minima. HelpDesk je v jistém smyslu spíše nadstavbou či rozšířením střediskového minima, ale střediskové minimum nenahrazuje.

Vše k této kvalifikaci najdeš na Křižovatce. Zde najdeš, jaké jsou zatím v plánu další středisková minima (tedy kurzy, kde tuto kvalifikaci můžeš získat).

O tom, jaké byly pilotní projekty a jaká je budoucnost stř. minima, se bude na HelpDesku mluvit v neděli při závěrečném programu.

Kačka

V kolik je v neděli plánovaný konec akce?

Ahoj,


již jsme bližší informace doplnili do "praktických informací". Do 12.00 je plánovaný konec akce a následuje už jen oběd do 13:30.

Bylo by možné dojet až v sobotu ráno? Díky.

Ahoj,

je nám líto, že se nebudeš moct zúčastnit skvělého pátečního programu, na kterém jsme s Tebou počítali. Těšíme se tedy na viděnou na sobotním ranním programu! :)

 

Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Zeptejte se.

Pro položení otázky se musíte přihlásit přes skautIS.

Máte nějaký specifický dotaz? Napište nám email na helpdesk@skaut.cz!