FAQ

Kdy bude ukončeno přihlašování na první programy?

Na sobotní programy se můžete hlásit do 22.2. do 23:55.

Kdy mám zaplatit za HelpDesk?

Nejpozději do 15.2., kdy končí také možnost registrace na akci.

Jaká je kapacita HelpDesku 2023?

200 účastníků.

S čím vším/jak může našemu týmu pomoci patron/ ka?

Patron může pomoct váš tým provést diskuzí o hlavních prioritách střediska. Může vám předat své zkušenosti a můžete se ho ptát, když budete hledat kroky k dosažení vašich hlavních cílů. Jako nezainteresovaný člověk vám může ukázat cesty, které byste hledali jen s obtížemi nebo by vás vůbec nenapadly. Patron vás zkrátka může podpořit při tvorbě vašeho dalšího plánu. Zaměřujeme se zejména na oblasti personalistiky, PR a komunikace, hospodaření a financí, práva a organizace, výchovy, psychického a fyzického bezpečí. Při registraci zadáte oblast, ve které byste podporu potřebovali a my se pokusíme přidělit vhodného patrona, který má s touto oblastí zkušenosti.

Dostanu doklad o platbě? Kdy?

Doklad o platbě dostaneš fyzicky při registraci na akci na místě.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Zeptejte se.

Pro položení otázky se musíte přihlásit přes skautIS.